Bij Doomijn vinden we het belangrijk om te weten hoe ouders en verzorgers de opvang ervaren. Daarom werken we met de VerbeterMeter. Dit is een online enquête waarmee we het hele jaar door de klanttevredenheid van ouders of verzorgers meten. Op verschillende momenten ontvang je een enquête waarin je als ouder ons kunt beoordelen op de kwaliteit van onze producten en diensten. Als jij de enquêtes invult, geeft ons dit informatie om te kunnen verbeteren. Zo zijn we steeds bezig met het waarborgen van onze kwaliteit en het verbeteren van de opvang.
Vanuit dat idee kijken we ook naar onze opvang én luisteren we graag naar ouders of verzorgers. Zij ervaren zelf hoe de opvanglocatie van hun kind is. Zij horen de verhalen van hun kind, hebben contact met de pedagogisch professionals en en maken de dagelijkse gang van zaken mee op de locatie. Met behulp van de VerbeterMeter verzamelen we ervaringen, ideeën, meningen en suggesties, van ouders of verzorgers en zetten deze om in acties. Acties die onze opvanglocaties nog beter maken. Op elk vlak.
Het kan zijn dat je meerdere enquête van ons krijgt. Wij vragen je mening:
We gaan zorgvuldig om met de gegevens die jij ons geeft en de vragen die je invult. Het is belangrijk dat je bij de open vragen geen persoonlijke gegevens invult. Je antwoorden blijven dan anoniem. Aan het einde van het onderzoek vragen we naar je gegevens. Deze gegevens verwerken we niet in de resultaten van de VerbeterMeter.
Om onze dienstverlening en de opvang van de kinderen bij Doomijn Kinderopvang te blijven verbeteren.
Heb je een e-mail ontvangen om mee te doen aan ons tevredenheidsonderzoek en heb je vragen? Laat het ons weten en neem contact met ons op. We vertellen je graag waarom we de onderzoeken doen en wat we met de resultaten doen.